Thursday, May 11, 2006

Kamus Dewan jilid ke 34 - WARNING!! WOMEN PLEASE TURN AWAY....MODERATE PERVERTISH CONTENT AHEAD!!!

Kamus Dewan Bahasa telah mewartakan beberapa perkataan baru yang bakal di perkenalkan kepada orang2 awam dalam Jilid ke 34 yang bakal berada di pasaran kelak...juga di paparkan image2 yang boleh menerangkankan akan maksud perkataan2 ini dengan lebih jelas...

Org tgh bosan takde kerja....mcm2 benda yg difikirkannya....enjoy.....maaflah kalau aku merapu iye..but then again..its my BLOG...who cares!! :)



NAMCELATEK: Singkatan kepada perkaaan Nampak Celah T***K... Di ilhamkan oleh Eh Katong...soghi Tong!!! Selalu berlaku apabila sesorang perempuan membongkokkan dirinya untuk mengambil sesuatu objek yang terletak di atas lantai..pandangan depan akan menghasilkan situasi NAMCELATEK manakala pandangan belakang berkemungkinan besar akan menghasilkan situasi NAMSPEN seperti yang akan di terangkan oleh penulis di bawah...


NAMSPEN: Singkatan kepada perkataan Nampak Spender. Di ilhamkan oleh Capang The Insistor...sekarang ni, di mana2 kalau kita lepak kebarangkalian kita akan bertemu dengan situasi NAMSPEN adalah amat tinggi. NAMSPENREN..satu extension kepada perkataan asal NAMSPEN yang membawa maksud Nampak Spender Renoma, telah di ilhamkan oleh Nomandol. Kebanyakan situasi NAMSPEN yang ditemui oleh penulis pada ketika ini adalah khusus kepada situasi NAMSPENREN..ini membuktikan yang kecenderungan wanita2 untuk memakai panty Renoma adalah amat tinggi.





NAMCELABON: Singkatan kepada perkataan Nampak Celah Bontot. Perkataan yang bakal di introdusikan kedalam Kamus Dewan jilid ke-34 ini telah di ilhamkan oleh Nomandol. Perkataan ini boleh dipanjangkan lagi kepada NAMCELABONBULEB...singkatan kepada Nampak Celah Bontot yg Berbulu Lebat..sindrom ini mungkin dialami oleh lelaki yang kalau diteliti betisnya dan juga dadanya...berbulu lebat...hanya Norman sahaja yang akan stim kalau dia nampak NAMCELABONBULEB....almaklumlah...Brokeback Mountain...soghi man....

Sekian...wassalam.....

Women!! I did warn you all against reading this particular post didn't I? I didn't mean to be disrespectful..it was all in the name of FUN...sorry if you feel offended...you shouldnt be anyways:)

Cheers!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

woit!!mmg xde keje!rupa2nye NAMSPEN tu Di ilhamkan oleh Capang The Insistor (?)...dia ckp that term mre yg cipta...OO... slama nie keje dia doq tgk SPEN org ek?gatai tul tunang aku tuh!!! ;p kui...kui... kantoi!!!!

-UknowME-

11:29 PM  
Blogger MeMpHiScOcAiNe said...

soghi tel.......

3:19 PM  
Anonymous aboy said...

power2...kat sini aku selalu nampak..tp tak sempat lak nak snap gambaq...hehehe..

8:29 AM  

Post a Comment

<< Home